R-Office ja PrintIt Ratkaisut Oy yhdistivät voimansa

R-Office ja Kuopiolainen PrintIt Ratkaisut Oy yhdistivät liiketoimintojaan 1.10.2017 alkaen.

Tehdyn liiketoimintakaupan myötä PrintIt Ratkaisut Oy:n myynti, markkinointi ja ylläpitopalvelut siirtyvät kokonaisuudessaan R-Office Kuopio Oy:lle.

Tutut yhteyshenkilöt Hannu Waenerberg ja Jari Hakala siirtyvät samalla päivämäärällä R-Office Kuopio Oy:n palvelukseen. Palveluksessa on jatkossa myös koko R-Officen palveluhenkilöstö. Uusi kokoonpano mahdollistaa entistä paremman palvelun ja laajan tarjonnan tulostuksen- ja asiakirjahallinnan sekä nykyaikaisten viestintäratkaisuiden parissa. Yhdessä olemme vahvempia sekä tuotevalikoimassa, että ennen kaikkea palvelukokonaisuuksien saralla. Ohessa muutama esimerkki palveluistamme.

• Ricoh monitoimilaitteet ja tuotantotulostimet
  • Nykyaikaiset viestintäratkaisut, ulko- ja sisäkäyttöön
  • Virtuaali neuvotteluhuoneratkaisut
  • IT-palvelut

Missio: Tehtävämme on paikallisena toimijana saavuttaa asiakkaidemme ehdoton luottamus osaamisen ja vahvan organisaation avulla

R-Office konserni

R-Office on perustettu vuonna 2007 tietotekniikan asiantuntijayritys, jolla on toimipisteitä Oulussa, Kemissä, Rovaniemellä ja Uudellamaalla Espoossa. R-Office on nauttinut koko ajan hallitusta ja vahvasta

kasvusta. Yritys työllistää tänä päivänä yli 20 tietotekniikka-alan ammattilaista. Yhtyeenlaskettu liikevaihto 31.12.2016 päättyneellä tilikaudella oli noin 3,5 milj.€ ja tänä vuonna ylitämme 4 milj.€. Kaiken takana on keskisuuren palveluyrityksen kyky tuottaa palveluja paikallisella osaamisella, mutta kuitenkin koko maan kattavasti. Perusajatuksena toiminnassa on asiakkaiden parempi palveleminen, oli sitten kyseessä pieni tai suuri yritys.

www.r-office.fi

PrintIt / R-Office Kuopio Oy